Művészetemre helyspecifikus installációk, komplex enteriőrök és berendezett terek jellemzőek. Munkám során a giccs határát feszegetem ...
Bővebbenés különböző, olykor össze nem illő anyagokat, struktúrákat kombinálok. A festészet mellett jelentős hangsúlyt fektetek az applikált, kisebb-nagyobb tárgyegyüttesekre. Izgat a kész, talált termékek koncepciója, transzformációja. Gyűjtőszenvedélyem életformaként kiséri művészetem. Érdekel a land art művészet; a természet, mint műterem lehetőség, s újabban külső és belső térben dolgozom. Pályafutásom során a tradíció megtartásával, rendhagyó módon folytatok párbeszédet a nőművészettel. Határozott, konkrét címekkel érintve a nőiség, nemiség, identitás kérdésköreit, hangsúlyozva a feminizmus mai napig tartó fontosságát. Sorozataimmal sugallva a látható, látszólagos, láthatatlan határok elmosódására és személyes szűrőn keresztül tükrözve megélt tapasztalataim. Legfőbb célom finom utalásokkal, sejtetve hatni, érni, szétáradni. Legkedveltebb motívumom a rózsa, mely az évek során tagadhatatlan védjegyemmé vált. Virágmintáim sokszor friss foltok, máskor kidolgozott sziluettek. Figurális festőként érdekel a végteleníthető tapéta, drapéria minta, az ismétlődő, olykor geometrikus ornamentika. Festői munkám kiindulópontja a mintafestészet (pattern painting). Festményeimen a tapéták panoráma jellegű jeleneteinek izgalmát a matt akril alapon megjelenő fényes olaj motívumok minőségbéli kontrasztja adja. A tökéletes négyzet formából kilépve, a strukturális részletek sokszor a vászon kereteit elhagyva porcelán darabkákkal, szalagokkal, kiegészítőkkel tovább rajzolódnak a falakon, mint a minden irányba való folytathatóság, a végtelen kiterjesztése. Applikált szoborszerű sorozataim esztétizálva rendezett tampon, toalettpapír, szappan alapúak. A miniatűr jellegű tárgyak, a házasság, a család és az anyaság témaköreiben tűnnek fel. Ezen egységeimben, a megbéklyózáson, a zsákutcákon és az egyéni vívódásaimon túlmutatva, kiterjedtebb társadalmi frusztrációkra is utalok. Lírai feminizmusom erőteljesen definiált címekkel a szépelgő dekorativitás mögött húzódó mélyebb gondolatok előhívására koncentrál. A tányérokon, üvegharangok alá rendezett, sok esetben megszagolható, illatos, tárgyegyüttesekkel megmaradási, túlélési helyzeteket teremtek. Gerillaakciókként tampon installációkat függesztettem külső terekbe. A kertek, parkok, temetők adta környezetbe lógatott higiénia egységekről, fotódokumentációt készítettem. Érdekelt a színre hangolt, applikált intim darabok és a bimbózó, burjánzó növényvilág közötti kapcsolat. Az egészségügyi tamponokat mézzel átitatva színes tortadíszítő cukorkákba mártottam, avagy meghagyva a fehér pamut kúpot az eredeti állapotukban és csak a kék zsinóron változtattam, vagy magával a perforált, nylon kapszulával játszottam. Mindez beállítás-, évszak-, hangulat-függő, a dekoratív irány szem előtt tartásával követtem a természet harmóniáját és a belső komfortzónám. Munkámra hatással van Sarah Lucas, Judy Chicago művészete és Richard Hamilton Soft pink landscape című festménye. Színhasználatomat, mintáimat a porcelán/textil design, a minta festészet/dekoratív művészet inspirálja, s továbbá minden, ami hétköznapi, giccses és műanyag. Az alkotás az életem részévé vált, alkotok a vászon felületén, a kép keretein belül és a festőállványtól eltávolodva is. A munkám folyamatos, vele élek, nem tudok és nem is akarok elszakadni tőle. Uralja mindennapjaimat, perceimet, álmaimat, bármerre járok, követ, velem van. Ez valahol megnyugtat, bár olykor frusztrál is, hogy nem tudok összefüggések, kapcsolások nélkül élni. Csak úgy élni...